ZOSTAŁO TYLKO 6 MIESIĘCY! Przypominamy, że od 1 lipca 2021 r. właściciele i zarządcy budynków mają obowiązek zgłoszenia źródła ogrzewania do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB)*. Deklaracje, można składać online, bezpośrednio w CEEB lub w wersji papierowej, za pośrednictwem urzędu miasta. Zapraszamy również do odwiedzenia strony Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków, na której znajdziecie Państwo m.in. filmy instruktażowe, wzory wniosków i deklaracji oraz bogatą sekcję z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania (FAQ).
Terminy:
- deklaracje dotyczące źródeł ciepła, uruchomionych od 1 lipca 2021 r. należy składać w ciągu 14 dni od dnia uruchomienia źródła ogrzewania
- deklaracje dotyczące źródeł ciepła uruchomionych przed 1 lipca 2021 r. należy składać do 30 czerwca 2022 r.
Sposób złożenia deklaracji:
- Przez internet zone.gunb.gov.pl
- W formie papierowej poprzez złożenie/wysłanie odpowiedniego formularza do Burmistrza Miasta Garwolin
( info. tel. 25 786 42 18)
Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków (CEEB) to system informacji o źródłach ogrzewania budynków w Polsce. Za jego budowę odpowiada Główny Urząd Nadzoru Budowlanego. Podmiotami zobowiązanymi do złożenia deklaracji są właściciele oraz zarządcy lokali lub budynków. O CEEB pisaliśmy tutaj https://garwolin.pl/dzis-rusza-centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow/.
Więcej informacji znajdziecie Państwo także na stronie https://www.gunb.gov.pl/strona/centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow.