Mieszkańców Miasta Garwolina informujemy, iż w dniu 12.08.2022 r. weszła w życie ustawa o dodatku węglowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 1692). Na terenie Miasta Garwolina obsługę wniosków o wypłatę dodatku węglowego realizuje Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Garwolinie, ul. Staszica 15 (budynek B w podwórku).
Od 22 sierpnia 2022 roku mieszkańcy Garwolina mogą składać wnioski o wypłatę dodatku w kwocie 3 000 zł na zakup węgla. Wzór wniosku o wypłatę dodatku węglowego określił Minister Klimatu i Środowiska w drodze rozporządzenia. Druki wniosków dostępne są w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Garwolinie oraz do pobrania tutaj lub ze strony: https://dziennikustaw.gov.pl/DU/2022/1712 .
Wypełnione wnioski można składać osobiście w siedzibie MOPS Garwolin lub drogą elektroniczną za pośrednictwem profilu zaufanego ePUAP: /mops_garwolin/SkrytkaESP.
MOPS czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00. Szczegółowe informacje pod adresem mops@garwolin.pl lub tel. +48 256 843 441.
Do pobrania:
Wzór wniosku o dodatek węglowy