Apel o ograniczenie osobistego załatwiania spraw w Urzędzie Miasta Garwolina do niezbędnego minimum
Szanowni Państwo, Mieszkańcy Miasta Garwolina,
w związku ze znaczącym w ostatnim czasie wzrostem zakażeń koronawirusem (COVID-19), w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo i zdrowie, apeluję o ograniczenie osobistego załatwiania spraw w Urzędzie Miasta do niezbędnego minimum.
Podstawową formą załatwiania spraw urzędowych do odwołania jest forma korespondencji tradycyjnej (pocztowej), elektronicznej poprzez platformę E-PUAP: /0pgp266nb/SkrytkaESP, mailowej: umg@garwolin.pl, telefonicznej: nr 25 786 42 42.
Zachęcamy do korzystania z systemu Przyjaznych Deklaracji, które zawierają inteligentne kalkulatory deklaracji podatkowych.
W wejściu głównym do budynku Urzędu Miasta funkcjonuje Biuro Obsługi Interesanta ze skrzynką podawczą, do której można składać pisma, podania i wnioski do rozpatrzenia w Urzędzie Miasta.
W sytuacjach szczególnych i konieczności osobistego kontaktu w celu załatwienia sprawy należy umówić się na wizytę telefonicznie lub mailowo. W przypadku konieczności złożenia fizycznej wizyty w magistracie, prosimy o zachowanie odpowiedniego dystansu społecznego, dezynfekcję rąk np. przez użycie udostępnionych środków dezynfekujących oraz używanie ochronnych maseczek bądź przyłbic.
W przypadku konieczności dokonania płatności administracyjnych lub związanych na przykład z gospodarką odpadami komunalnymi, zachęcam do korzystania z bankowości internetowej (numer rachunku bankowego Miasta Garwolina: (79 9210 0008 0013 8455 2000 0010 ).
Ponadto z uwagi na dynamiczną sytuację związaną z epidemią koronawirusa informuję, że przewidywana jest możliwość wystąpienia dodatkowych zmian w funkcjonowaniu magistratu. Jednocześnie pragnę podkreślić, że pomimo obostrzeń wszelkie zadania samorządu wykonywane są w sposób ciągły i należny.
Przepraszamy za utrudnienia.
Burmistrz Garwolina
/- Marzena Świeczak/